zaterdag 1 maart 2008

Van hot naar haar

Zal ik nog energie hebben voor het probleemgeval op de rechterfoto? Zo niet, hoop ik dat Assuria de buren hierop attendeert.

Het programma van vandaag:
BEM: voor maandag een afspraak gemaakt voor de afmetingen en opdracht van het granito aanrecht.
Apollostraat: cementkleur tussen de tegels keuren.
ABC winkel in de Mahonylaan: mooie nr. "19" op geplastificeerd gipsplaatje besteld.
Timmerman: morgen brengt hij de legkasten naar mijn verblijf.

Ronan: RVS spoelbak gekocht (Reginox, 990 SRD); deze wordt verzonken in granito.

Apollostraat: even de vorderingen met betegeling aan mijn tante laten zien.

ABC winkel: nr. "19" opgehaald.
Apollostraat: met de heer van PPS het huis doorgelopen. Procedure loopt volgens westerse standaarden; da's toch wel even prettig voor de verandering. De offerte krijg ik per e-mail opgestuurd. Ik krijg ook opties aangeboden, waar ik wel of niet voor kan kiezen, zoals brandmelding. Ik vroeg om een voorlopige schatting van de installatie. Deze zit wellicht tussen de 1200 en 1300 USD, excl. kabelgoten. Ik krijg 3 groepen, zodat elke woonunit apart ingesteld kan worden.
Nr. "19" met tekening voor plaatsing voor Wahab achtergelaten.
Fernandes in de stad: mooie wastafel (voor de keuken) gekocht.
Bezoek van de lasser: betonijzer is nog niet gearriveerd, pas volgende week.
Off topic: thuis, sapotille en overheerlijke massala garnalen van oma.
De cellulair (mobieltje) van de medewerkster in het internetcafe waar ik nu zit is net 2 meter van mij vandaan gestolen. Netals alle andere internetters heb ik helemaal niets gezien. Die dief was snel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ik nog ben vergeten op te merken...huis leuk...maar die garnalen...op de foto zijn ze in ieders YUMMIE!!!

Groeten Frits

Monique Chelius zei

Ja Frits, in elk Surinaams huis vind je zulke garnalen. Wanneer kom je mee naar Suriname?